[Pardus-kullanicilari] Pardus ile ikinci monitör

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
13 Şub 2008 Çar 17:07:05 EET

Mahir B. Aşut wrote On 13-02-2008 16:38:
> Merhabalar,
>
> hiçbir şekilde olmuyor. aticonfig --initial=dual-head --screen-layout=above
> komutunu verdiğimde öylece kalıyor ctrl-c ile kesmek zorunda kalıyorum.
>
> aticonfig --initial=check komutunu verince
>
> Found fglrx section.
>
> diye yanıt dönüyor...

ati sürücüleri ile 1024x768 üzeri dual ayar olmuyordu en son.
bu arada xorg.conf ayarları ile bu işin ne kadar ilgisi var bilemiyorum.
vaktinde çok ugraşıp xorg.conf'da bir takım seçenekler ekleyip açık
kaynak sürücülerle 1280x1024 kullanmaya başlamıştım. geçenlerde elime bi
monitor geçince tekrar aynı ayarlarla çalıştıramadım, ati ile de max
1024x768 caliştirabildim.
bunun yanında kde4 kurdugumda hiçbir şey yapmadan dual olarak acildi.
sonra kde3 acmam gerekti, kde3 e gecince yine dual olarak başladı hem de
:) tabi 1280x1024 ile. xorg'da dual ile ilgili hiçbir şey yok ati-config
filan da kullanmadım :D