[Pardus-kullanicilari] nvidia driverlarını konsoldan kaldırmak

Celil SIRMA abdul_celil at email.com
13 Şub 2008 Çar 04:05:24 EET

merhaba arkadaşlar.
yeni bir bilgisayar aldım. fakat sabitdiskleri değiştirmedim ve eski
kullandığım pardusu kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum yeniden kurmadan.
eski sistemimde nvidia fx5200 ekran kartı vardı ve düzgün çalışıyordu.
yenisinde ise nvidia 6100 onboard.
listede herikiside aynı driveri kullanabilir deniyorken sistem direk
olarak açılmadı. fakat çalışan cd den açtığımda çalıştı ve bu mailide
çalışan sididen yazıyorum.
pardusu kurulum ekranında kontrol-alt-f1 ile konsola geçip nvidia
sürücülerini pisiden kaldırmayı denedim fakat system.base ulaşılamadı ve
paketler kaldırılamadı gibi bi hata verdi.
fakat xorg.conf dosyasını silmeyi başardım. bu driverları kaldırmamın
başka bir yolu varmı. sistemi yeniden kurmak istemiyorum.

sistem
amd 64 x2 4200+
nvidia 6100 onboard
asus m2n-mx se anakart

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler....

--
Want an e-mail address like mine?
Get a free e-mail account today at www.mail.com!