[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

aydin gunduz birelinnesivar at yahoo.com
12 Şub 2008 Sal 18:27:53 EET

eklentileriniz (Plugin) hangi programa ait?, wine ile kurdugunuz bir programa ait eklenti kurmayi deniyorsanız-ben denemedim ( linux'ta linux programları kullanmak gerekir mantığı ile.. sadece bir kez kurmuş denemiş ve kaldırmıştım) tavsiyem sizin de wine'ı bırakıp Linux programlarına geçmeniz yok vazgeçemiyorum, Linux'taki karşılığı programlar bana yetersiz diyorsanız diskinizi bölüp win kurun ve exe uzantılı programlarınızı tam performansla kullanın, Pardus'un karşıladığı programlar için de Pardusa geçin :) Linux programları kullanmak aynı zamanda açık kaynak kodlu program üreten (yani bilgileri tüm insanlarla ücretsiz paylaşan) yazılımcılara destek vermek demektir bunu da unutmayın