[Pardus-kullanicilari] GE EasyCam HO98063 Linux Kurulumu

pars pardus parduskullanici at live.com
12 Şub 2008 Sal 15:18:11 EET

Aydin Gunduz ve Huseyin Bilen arkadaslarima cok tesekkur ederim. Bu mailimden sonra, mail-list'ten ayrilacagim. Kustugumden falan degil, sorunum hallodugundan...:) Umarim daha nadir araliklarla yardim istegi ile sizleri rahatsiz ederim. Herkese Parduslu guzel gunler dilerim.

Bir de son dakikada fikrim gelmis oldu ama; bu mail-liste ait tasnifler "built-in" oldugunu tahmin ettigim 'konu, thread, tarih...'in yanisira icerik bazinda da yapilabilirse (mesela benim sorunumdan yola cikarsak; cevresel araclar/usb/webcam/linux kurulum...gibi) arsiv tarama kolayligi nedeniyle mail-list'te benim gibi yeni kullanicilara ait trafik azaltilabilir diye dusunuyorum. Boylece diger Pardus/Linux yardim araclari ile de paralellik olmus olabilir gibi geliyor bana.

Iyi calismalar...

Date: Tue, 12 Feb 2008 04:57:32 -0800From: birelinnesivar at yahoo.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] GE EasyCam HO98063 Linux Kurulumu

büyük ihtimalle kameranızın sürücüsü henüz çıkmadı beklerseniz çıktığı zaman kullanabilirsiniz (ben dert etmedim bekledim artık kullanabiliyorum) tavsiyem beklemeniz yok cok acilse kameralar ucuzladı alabilirsiniz de linux uyumlu bir kamera...ek olarak " Not: Bir geri besleme olarak; "  cümlenize takıldım, feed back'i Türkçeye çevirerek kullanıp Türkçemizi kirletmemeye özen de gösterirsek daha güzel olacak (bunun yerine biraz düşünerek çok güzel şeyler yazabileceğinize eminim), mutlu Parduslu günler :)))
----- Original Message ----From: pars pardus <parduskullanici at live.com>To: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSent: Tuesday, February 12, 2008 1:22:47 AMSubject: [Pardus-kullanicilari] GE EasyCam HO98063 Linux Kurulumu

Herkese iyi calismalar, Sorunum ile ilgili birseyler yazmadan once: 1) Cok yeni kullaniciyim, Linux/Unix bilgim kisitli. Benim seviyeme inebilecek, sabirli bir arkadas cevap verebilirse sevinirim. (Kimse cevap vermezse de caniniz ve canimiz sagolsun, kendimi Linux forumlara vurmaya devam ederim) 2) Bunun yeri midir, degil midir bilemem ama Pardus'u begendim (nacizane begeni kapasitem cercevesinde). Gelistiriciler ve siz gonullu arkadaslarin ellerine saglik. Once Pardus akabinde Ubuntu LiveCD kullandim. Bir windows kullanicisi olarak Pardus daha bir kolay, anlasilir ve esnek gibi geldi bana.  Sorunuma gelirsem: Ben Pardus'u LiveCD uzerinden kullaniyorum (DOS acilis disketi nostaljisi icerisinde). Henuz hard diskimi bolup makinama kuracak kadar cesaret gelistiremedim. CDMA modemimi (UMTS cep telefonumu) forum aralarindan kaptigim bilgiler ile yukleyip kullanmaya baslayabildim. Ancak "GE EasyCam HO98063" USB web kameram ile problemim var. KDE Denetim Masasinda "mount" edilmis olarak gozukuyor ama (su an hatirlamadigim) tahminince generic bir USB web cam olarak gozukuyor. Ancak Kopete ayarlarina girdigimde Goruntu ayarlari kisminda Onizleme goruntusu yesil tonlu ve biraz parazitli gozukuyor. Dolastigim forumlarda bu kamera icin Linux driver bulamadim. Bununla ilgili yapilabilecek birsey var midir? Yoksa messenger ile goruntulu gorusme yapmak icin; a) cimrilik etmeyip yeni bir Linux uyumlu kamera mi alayim? b) messenger gorusmeleri oncesinde Windows ile bilgisayarimi yeniden acip gorusmelerimi oyle mi yapayim? Ilgi gosterecek sabirli arkadas(lar) icin simdiden cok ederim. Not: Bir geri besleme olarak; bir acilista KDE coktu ama diger programlar sorunsuz calismaya devam etti. Benim icin bir supriz oldu. Desktop yerine siyah bir bosluk kaldi. Bir kapanista da pardus/cik dedikten sonra bilgisayar kilitlendi. Hata kodlarini not etmedim ama herhalde CD'den calistigi icin oluyordur diye temenni ediyorum. Saygi ve selamlarimla,Need to know the score, the latest news, or you need your Hotmail®-get your "fix". Check it out.
-----Inline Attachment Follows-----_______________________________________________Pardus-kullanicilari e-posta listesiListeden çıkmak için http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın.Listeye iletmek istediğiniz soruları  Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin.Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.

Shed those extra pounds with MSN and The Biggest Loser!
http://biggestloser.msn.com/