[Pardus-kullanicilari] kde4-kurulum

Tuna Han ALTINPINAR tunahan at gmail.com
12 Şub 2008 Sal 13:06:43 EET

Henüz kurmadım ama kuranlardan hep şikayet duyduğum için sorma gereği
hissettim. Dün KDE'nin sitesinde tanıtımını ve resimlerini gördüm ve çok
hoşuma gitti. Kurmayı düşünüyorum ama durduk yere de çalışan sistemi bozup
yeniden sistem kurmak, birsürü ayar yapmak istemiyorum.

12.02.2008 tarihinde kartal ozkan <kartal_oz at yahoo.com> yazmış: