[Pardus-kullanicilari] GE EasyCam HO98063 Linux Kurulumu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Şub 2008 Sal 09:35:19 EET

Arkadaşım
Bir parça Linux bilmeniz büyük avantaj. Bizlerin birçoğu ,benim gibi hiç
linux bilgisi olmadan Pardus u kurup, sıkıştıkça bu listeye mail atarak
karşılaştığı sorunları aştı ve yavaş yavaş da olsa linux camiasının içine
katıldı. Bence hiç tereddüt etmeden Hard disc inin bir Partirionuna Pardus
kur derim. Anlattıklarınızın bir çoğu çalışan CD nin güncellemelerden yoksun
oluşu ilaveleri ve iyileştirmeler ile gelişmenin biraz gerisinde kalmış
olması ( Takriben 150-200 Mb değişti).Kurulumdan sonra güncellemelerin
tamamını gerçekleştirdikten sonra bu listeye atacağınız mail e muhakkak bir
arkadaşımız yardımcı olacaktır. Webcam iniz için şimdiden birşey söylemem
mümkün değil fakat 2006 da ilk Pardus kurduğumda benim webcam imde yeşil
zemin üzerinde silüet halinde mavi lacivert dalgalı titrek anlaşılmaz bir
görüntü veriyordu listeye mail atarak yardım talebime yanıt Onur hocamdan
geldi ve 15 gün sonra da güncellemeler ile bir sorun kalmadı.
Size sormak istediğim asıl konu çalışan Cd yi takıp bilgisayarınızı
açtığınız da Ekran görüntülerinde ve çözünürlükte bir problem yaşadınız mı?
Eğer X açılıyor bir sorun yoksa çözünürlük veya ekran kartınız ile ilgili
kurulum CD bünyesinde olmayan ekran kartı v.s driverları güncellemeler veya
kurulacak pk.ler içinden kurup etkin hale getirebilirsiniz.