[Pardus-kullanicilari] LİNUX HAKKINDA

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
11 Şub 2008 Pzt 16:27:18 EET

amsn'i eklemeye çalıştım, olmuyor. Masaüstüne gelen ikonu  tıkladığımda
program başlamıyor, koca bir dosya açılıyor
ve "file:///home/Emre/Desktop/amsn-0.97-1.tcl84.x86.package ikili düzende
(binary) bir dosya,-kaydetmeniz halinde hasar görebilir."
yazılı bir mesaj geliyor.

Bu işlerin ustası değilim, amsn'i nasıl işler hale getireceğimi bilemedim.
Yardımcı olur musunuz?
Emre

Monday 11 February 2008 Tarihinde 14:21:03 yazmıştı: