[Pardus-kullanicilari] wma convert problemi

Gökhan ERYILDIRIM gokhaneryildirim at gmail.com
11 Şub 2008 Pzt 15:38:28 EET

Merhaba,
Herhangi bir şekilde convert edilebilir diye düşündüğüm için bildirmemiştim.
Şimdi merak ettim, acaba insanları tek bir firmanın belli bir sürümüne
mecbur bırakmak ne anlama geliyor?
Bu kadar M$ entegrasyonu içindeki bir "Türk ?" şirketine mağduriyet
bildirmenin faydası olabilir mi?

11.02.2008 tarihinde Mustafa Günay <mgunay at pardusman.org> yazmış: