[Pardus-kullanicilari] LİNUX HAKKINDA

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
11 Şub 2008 Pzt 14:18:06 EET

Sevgili kardeşim ben de geçen haftaya kadar bir Windows kullanıcısıydım.
İnternet bağlantısı durup dururken kopuyordu, yeniden düzeltene kadar uzun
zaman kaybediyordum. Sistem sık sık donup  kalıyordu, yeniden boot etmek
gerekiyordu. Ve her seferinde boot süresi daha da uzuyordu. Virüslerden başım
dönmüştü. Şimdi Pardus kullanıyorum ve çok mutluyum. Bence siz de
müşterilerinize bunu önerin. Hem bedava, hem hızlı, virüs derdi yok. İnternet
de canavar gibi çalışıyor.

Belki bazı uygulama programları Pardus'ta olmayabilir, müşterilerinizi bu
konuda önceden uyarmanızda fayda var. Mesela ben henüz Msn meselesini
halledemedim. Onun yerine önerilen Kopete programı var, onu kullanmaya
çalışıyorum, ama msn kadar marifetli değil galiba. Buna mukabil kelime işlem,
e-mail, fotoğraf ve photoshop programları microsoft'tan daha güzel.

Pardus'un tek mahzuru el kitabı olmaması. Gerçi web ortamında çok güzel
başvuru kaynakları var, sorunca da hemen cevap veriyorlar. Ayrıca 2008
baharında çıkacak olan yeni Pardus versiyonunun yanında el kitabı da
çıkacakmış. Yani neresinden bakarsanız bakın, Pardus çok daha tercih
edilebilir bir sistem.

Bir tek Msn yüzünden Windows gibi riskli bir programı ille de almak isteyen
varsa alsın tabii. Ama sanırım çoğunluğun Pardus kullanması kendi lehlerine.

Sevgilerimle.
Emre Kocaoğlu

Friday 11 January 2008 Tarihinde 13:53:20 yazmıştı: