[Pardus-kullanicilari] LİNUX HAKKINDA

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
11 Şub 2008 Pzt 13:57:25 EET

Fri, 11 Jan 2008 13:53:20 +0200, AL-İŞ BİLGİSAYAR
<info at alisbilgisayar.com> :

> BENİM Bİ BİLGİSAYAR ŞİRKETİM BULUNMAKTA VE İŞLETİM SİSTEMLERİNİ
> WİNDOWS TABANLI KURUYORUZ PEKİ BİZ WİNDOWS YERİNE LLİNUX KURSAK NE
> OLUR SKINTI ÇIKARMI ACABA BİDE WİNDOWS GİBİ LİSANS SATIN ALMAMIZ
> GEREKİYORMU ŞİMDİDEN CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
Hayır, lisans satın almanzı gerekmiyor.

Sıkıntı elbette olacaktır. Teknik servis elemanlarınızın tıpkı ilk
Windows kurmaya başladıkları zamankine benzer bir öğrenme süreci
geçirmesi gerekecek. Farklı donanımlarda ne tür sorunlar
yaşanabildiğini ve bunların nasıl çözüldüğünü öğrenecekler.

Elemanlarınız deneyim kazandıkça, sıkıntılar oldukça aza inecektir.

                   Doruk