[Pardus-kullanicilari] kde4.0.1 pisi kurulum hatasý

Salih Þentürk sal.senturk at gmail.com
11 Þub 2008 Pzt 00:36:32 EET

Serdar Bey'in yazısında belirttiği derlenmiş paketleri tek tek kuruyordum.
fakat kdelibs4 paketine geldiğinde aşağıdaki gibi bir hata verdi:

"shared-mime-info versiyon >= 0.20 bağımlılığı kdelibs4 paketi için
sağlanamadı
Program sonlandırıldı.
kdelibs4 paketi bağımlılıkları sağlanmadan kurulamaz"

ne yapmalıyım?

Teşekkürler