[Pardus-kullanicilari] Toshiba A200

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Şub 2008 Paz 02:16:02 EET

On Sat, 9 Feb 2008 21:46:44 +0200
"Mehmet Tolga YAMAN" <mehmettolgayaman at gmail.com> wrote:

> Toshiba A210 bilgisayarıma Pardus kurdum. Fakat ekran kartı(ATI HD
> 2600), sesi ve kamerayı tanımadı. Yardımlarınızı bekliyorum.
> mtyaman at pardus ~ $ /usr/sbin/lspci && /usr/sbin/lsusb

> 00:14.2 Audio device: ATI Technologies Inc SB600 Azalia
> 01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Unknown
> device 9581

 masaüstündeki sistem simgesine tıklayınca ekran kartı için ne yazıyor

 /etc/X11/xorg.conf dosyasında Section "Device" altında driver için ne
yazıyor ?  Vesa yazıyorsa onun yerine ati ya da radeon yazmayı
denediniz mi ?

> 01:00.1 Audio device: ATI Technologies Inc Unknown device
> aa08 0e:00.0

 Sistemde iki ses kartı varmış gibi görünüyor. Donanım böyle mi ?

> Bus 001 Device 003: ID 04f2:b008 Chicony Electronics Co., Ltd

 bu kamera linux-uvc paketi tarafından destekleniyor, ancak 2007.3
sürümünü kurduysanız paket otomatik olarak kurulu geliyor, dolayısıyla
otomatik olarak çalışıyor olmalıydı. Daha eski bir sürüm mü kurdunuz ?
Bütün güncellemelerinizi yaptınız mı ? Bazı sorunlarınız
güncellemelerle otomatik olarak çözülebilir.