[Pardus-kullanicilari] kde4-kurulum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Þub 2008 Cmt 20:52:55 EET

Kartal bey
Kde 4.0 dan sonra KDE 4.1 sürümü de çıktı Pardus dünyası 6 şubat günkü
Serdar Soytetir in açıklamalarını okursanız hem kaynak pk.leri hemde pisi
paketleri mevcut.Stabilitesi hakkında şu an için birşey söylemek için
erken.KDE 4.0 da bazı ufak tefek problemler mevcuttu . KDE 4.1 i kurmadığım
için birşey söyleyemeyeceğim. Eğer arzu ederseniz KDE 4.1 i sisteminize
kurabilirsiniz. Pardus 2008 yol haritasında KDE 4 ile ilgili bir oluşum
hedeflenmemiş, belki güncellemelr veya ara versiyonlar ile geçilme olabilir.
Tabi bu benim şahsi düşüncem.Beni bu düşünceye yönlendiren ise kde 3.5.7 nin
pisi pk.lerinin hazırlanışını müteakkip yeni ara sürüm ile ve de
güncellemeler ile geçilmesiyle olan durumdur.Kolay gelsin iyi akşamlar ve
çalışmalar.

KDE4 e nasýl gecebiliriz? depolarda mevcut mu?