[Pardus-kullanicilari] Fwd: ses kartı problemi

ziya Küçükkişnişci mzkucukkisnisci at gmail.com
8 Şub 2008 Cum 10:39:10 EET

     Selim bey yardımlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim ses kartının
yeniden konfigüre edilmesiyle ses geldi ve şu an problem yok. Kameram da
test-webcam komutuyla gözüktü fakat bikaç problem var burda..
     Kamera ters gözüküyo bunun ayarlarını nerden yapabilirim, nasıl
düzeltebilirim..Windows ta sürücülerin arasında kamera nın sürücüsüde
gözükür  oradan ayarlarını ve çalıştırmasını yapabiliyoduk..Burda  kamera yı
nerden çalıştırabilirim  veya  çalıştırmak görüntü almak için kopete  veya
amsn  i mi açmam gerekiyo anlamadım..
     Birde son olarak  kdetv yi  çalıştırmak istedim  ama her açtığımda  bir
hata alıyorum..Hata mesajı  "kdetv (kdetv) uygulaması çöktü ve 11(SIGSEGV)
sinyali gönderdi" şeklinde oluyor. http://bugs.kde.org adresinden de hata
kayıtlımı değilmi kontrol etmemi istiyor..
   Tekrar teşekkürler,  kolay gelsin...

07.02.2008 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: