[Pardus-kullanicilari] kde4 işlemleri

Mustafa Kılıç mmustafakilic at gmail.com
8 Şub 2008 Cum 00:14:32 EET

Thursday 07 February 2008 23:16:34 tarihinde bilgili bülend şunları yazmıştı:
> kde4 şekline geçtiğimizde masaüstündeki dosyayı yada başa bir şeyi kesme
> taşıma yeni klasör  oluşturma ve bunun gibi alışık olduğumuz işlemleri
> nasıl yapabiliriz

Kde 4.0'da yeni dosya/dizin oluştur/kopyala/yapıştır/sil gibi işlemleri
doğrudan masaüstüne yapamıyoruz anladığım kadarıyla fakat Dolphin İle Ev
Dizininiz içindeki "Desktop" dizini içine girip istediklerinizi yaparak
masaüstünüze müdahale edebilirsiniz.

>  birde hiç mi kde4 ile ilgili soru cevap olmuyor. anlayamadım.
> yada bir ben mi çözemiyorum buşeyi şaştım doğrusu

KDE 4.0 yeni olduğundan genelde herkes sizin durumunuzda sanırım ve henüz
alışmaya çalışıyorlar.

--
Mustafa Kılıç < mmustafakilic at gmail.com >
FoMus defteri: http://gunluk.fomus.org