[Pardus-kullanicilari] antivir

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Şub 2008 Per 14:56:23 EET

Arkadaşım
Winxp alışkanlıklarınızı Pardus da unutmak zorundasınız. Pardus için
antivirüs programına ihtiyacınız yok.(Antivirüs programı  "Norton Antivirüs"
programı winxp kullandığım dönemde, bulaşan virüs ve spamlardan dolayı 6
ayda 7 kez formatlama konumunda kaldığımı çok iyi hatırlıyorum) İki yıldır
kullandığım Pardus da ise hiç bir problem yaşamadım. Tek dikkat etmeniz
gerekli nokta root parolanızı bir başkasına vermemek ve güvenliğinden emin
olmadığınız "Pardus kaynaklı pisi pk.leri haricinde" program
kurmamak.Kolaygelsin

07.02.2008 tarihinde ziya demiray <zdemiray at gmail.com> yazmış: