[Pardus-kullanicilari] Yakuake hakkında

Ferit Mayatürk ferit.mayaturk at gmail.com
7 Şub 2008 Per 09:17:32 EET

Thursday 07 February 2008 00:22:10 tarihinde akif yurdakul şunları yazmıştı:
> Yakuake'de root klasörünü açmak için komut varmı?
ben de konquerer demek istediğinizi var sayıp yanıtlıyorum. root klasörünü
açmak için Pardus>Programlar>Sistem>Daha Fazla Uygulama>Dosya
Yöneticisi-Yetkili Kullanıcı tıklamanız ve gelen pencereye root şifrenizi
yazmanız yeterli. Artık root klasöründesiniz! Komutunu merak
ediyorsanız "konqueror --profile filemanagement"
> Doys Yöneticisini açmak için kısayol tuşu varmı?
Kısayol eklemek için Programlarda istediğiniz uygulamaya gelip sağ
tıkladığınızda Masaüstüne Öğe Ekle seçeneği işinizi görecektir.
> lynx komutu ile sitelere girebiliyorum.
lynx diye bir komut yok bildiğim kadarıyla.
> yakuake programında sitenin düzgün
> olarak görünmesi için site tasarımında neye dikkat edilmeli.
> şuanda en düzgün padus.org.tr sitesi açılıyor. çoğu site ya açılmıyor, yada
> tek satır yazı yazıyor. tabiki tarayıcı programı değil ama sitenin
> Yakuake'de düzgün açılması herhalde tüm tarayıcılar ile uyumludur dememizi
> kolaylaştırır mı?
 Kalan kısım hakkında fikrim yok. :)
> Teşekkürler....
İyi çalışmalar!

--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi