[Pardus-kullanicilari] sabır sabır da bir yere kadar..

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Şub 2008 Per 08:56:29 EET

Arkadaşım
IntelCeleron onboard ekran kartlı 128+256Mb ram li oldukça sıradan makinemde
hiç sorunsuz olarak VCD  ve  DVD  lerimi seyredebildiğim gibi ne müzik
CDlerimde ne de film seyrederken bir problem yaşadım. Tek yaşadığım
Problem
Windows da seyretmek istediğim Stereo Dolby sistem DVD i oynatamaması
oldu.Beni yönlerdirdiği sitede bu DVD yi seyretmem için 19.95 $ gibi küçük
bir bağışta bulunmam gerekiyor du. Halbuki aynı DVD yi Pardusda sorunsuz
olarak Kaffeine ile oynatabiliyorum.Öyle tahmin ediyorum ki kullandığınıx
Pardus da yükleme yaptığınız veya kaldırdığınız programlardan dolayı oluşmuş
bir hatadan kaynaklanıyor veya donanımsal bir sorununuz var demektir.
Sisteminizi bir kontrol edin gerekirse dosyalarınızı bir tarafa yedekleyip
tekrar Pardus u kurun.Kolay gelsin iyi çalışmalar.

06.02.2008 tarihinde Yusuf Muhsin <yusufmuhsin at gmail.com> yazmış: