[Pardus-kullanicilari] sabır sabır da bir yere kadar..

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
6 Şub 2008 Çar 23:12:25 EET

Arkadaşım senin sisteminde bir sorun var gibi bende uzman değilim ama
pentium3işlemci 256 ram onbord ekran kartı ile hiç sorunsuz çalışıyor en
küçük bir sıkıntı bile yok. Uzman arkadaşlar daha sağlıklı bir cevap
verebilir diye düşünüyorum.

06.02.2008 tarihinde Yusuf Muhsin <yusufmuhsin at gmail.com> yazmış: