[Pardus-kullanicilari] harici hard diski mount etmek

Rahmi Lale rahmi.lale at biotech.ntnu.no
6 Şub 2008 Çar 13:20:23 EET

Selam,

> Message: 7
> Date: Wed, 6 Feb 2008 12:23:08 +0200
> From: "Necmettin Begiter" <necmettin.begiter at gmail.com>
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] harici hard diski mount etmek
>
> smbmount eskidi :)
>
> Ihtiyaciniz olan komut mount, mount -t cifs veya mount.cifs seklinde
> kullanabilirsiniz:

Bununla ilgili bir sorum olacak,
Bir sunucu uzerindeki dosyalara, genellikle Office, erismek icin SFTP kullaniyorum. Office dosyalarini makinaya indirmeden sunucu uzerinde acip, degisiklik yapip kapatma isini yapamiyorum zira OpenOffice mizikliyor. Dolayisi ile once kendi sabit diskime kayit edip sonrasinda sunucuya kopyaliyorum. Bu isi onlemek adina herhangi bir sunucuyu "mount" etmek mumkun mu?

Ya da office ayarlari ve/veya baska ayarlar ile bu is mumkun mu?

Esenlikler...
Rahmi Lale