[Pardus-kullanicilari] pardusman, flash bellek için özel içerikli pardus live kurulumu...

LEVENT TERLEMEZ lterlemez at anadolu.edu.tr
5 Şub 2008 Sal 21:54:06 EET

 Sayın Kullanıcılar,

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Pardusman_ile_Aromal%C4%B1_Pardus_Haz%C4%B1rlamak adresinde anlatılanlardan yararlanarak, flash belleğime pardus live kurmak istiyorum. Ancak, repository'e http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2 adresini grip update repo tıklayınca okuma yapıyor. Ancak, select packages ve Make iso buttonları çalışmıyor. Konsoldan gelen sonuçta aşağıdaki gibidir. Ne yapmalıyım yada yaptığım bir hatamı var? pardusmanda verilen çalışan.xml'i temel alarak çalışıyorum. Birde yerel depo için kılavuzda anlatılandan daha kolay bir yol yokmudur (daha önce sorulmuş ise kusuruma bakmayın)?

Saygılarımla,
Levent TERLEMEZ

Traceback (most recent call last):
  File "/home/lterlemez/pardusman/src/gui.py", line 246, in browse
    repo = self.project.get_repo(self.progress)
  File "/home/lterlemez/pardusman/src/project.py", line 199, in get_repo
    self.find_all_packages(repo)
  File "/home/lterlemez/pardusman/src/project.py", line 215, in find_all_packages
    collect(package)
  File "/home/lterlemez/pardusman/src/project.py", line 205, in collect
    p = repo.packages[name]
KeyError: 'ftp'