[Pardus-kullanicilari] server kurulumu

Linux linuxlist at gmail.com
5 Şub 2008 Sal 20:07:14 EET

2008/2/5 ismail buhur <ismailbuhur at gmail.com>:

> Merhaba Arkadaslar,
>
> Bilen arkadaslar varsa dokuman konusunda lutfen bana yardımcı olsun ,
>
> Ben Bos bir makinayı alıp ya da daha fazla makina ile  400 makinanın
> oldugu bir aga web,ftp,dns ,dhcp vs server  kurulumu yapmam gerekiyor  bu
> konuda bu kurulumları basamak basamak anlatan bir kitap veya döküman var mi
> ya da bir site yardimci olursaniz cok sevinicem tüm bnların icinde bir cok
> seyi karistirmaktan korkuyorum..
>
> iyi calismalr

Su agi nasil boleceginizi veya zaten bolunmusse nasil birlestireceginizi bir
dusunun. Bir de pardus listeleri disinda LKD listeleri var, orada belki daha
ilgili arkadaslar bulabilirsiniz size cevap verecek, en nihayetinde burasi
Pardus isimli urune yonelik...

Ayrica size belgeler.org'a bakin dediler, baktiniz mi?

http://www.belgeler.org/howto/windows-ve-linux.html

Saygilar.