[Pardus-kullanicilari] pardusman

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
5 Şub 2008 Sal 16:28:40 EET

Merhaba;

Tuesday 05 February 2008 tarihinde, Yusuf Muhsin şunları yazmıştı:
> Traceback (most recent call last):
>   File "/home/asude/pardusman/pardusman/src/gui.py", line 246, in browse
>     repo = self.project.get_repo(self.progress)
>   File "/home/asude/pardusman/pardusman/src/project.py", line 199, in
> get_repo
>     self.find_all_packages(repo)
>   File "/home/asude/pardusman/pardusman/src/project.py", line 212, in
> find_all_packages
>     for package in repo.components[component]:
> KeyError: 'system.base'
>
> bir sürü hata verdikten sonra bu hatayı veriyor, herşeyi wikide yazan
> [...]

Bugün bir değişiklik yapıldı, pardusman'ı güncelleyin - svn ile güncelleyip
tekrar kurmanız gerekecek, tahminen sorununuz çözülecek.

Bunun dışında  kullandığınız index dosyasının (pisi-index.xml.bz2, mc ile
inceleyebilirsiniz.) en sonlarında component bilgisi olduğundan emin olun -
kendi oluşturduğunuz indexlerde source dizinini göstermezseniz component
bilgisi olmayan bir index dosyası oluşuyor. Pardus depolarının orijinal
indexlerinde bu sorunla karşılaşmamanız lazım.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]