[Pardus-kullanicilari] acer5315 pardus yükleme sorun

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
4 Þub 2008 Pzt 20:08:43 EET

Merhaba,
netten bakındım da ekran kartınız (intel GMA X3100) sorunsuz çalışmalı yani
1280x800 piksel doğrudan olmalı. Değiştirememekle kastınız nedir?
Gene gördüğüm kadarı ile ağ kartlarınızı da doğrudan tanımalı.
Ağ yöneticisinde yeni bağlantı oluştur dediğinizde eternet ağları ve
kablosuz ağlar altında hiç bir donanım görünmüyor mu?
Yanılıyor olmam ihtimaline karşın konsoldan yetkili kullanıcı olduktan
(pardus>programlar>sistem>konsol açtıktan sonra su yazıp enterleyip şifre
yazdıktan) sonra lspci çıktısını buraya yapıştırımısınız.

04.02.2008 tarihinde selim.aluc at emo.org.tr <selim.aluc at emo.org.tr> yazmış: