[Pardus-kullanicilari] voip

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Şub 2008 Paz 11:06:19 EET

03.02.2008 tarihinde Osman Kemal Kadiroğlu <okkadiroglu at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,
>
> Pardus'da ekiga veya twinkle gibi voip paketleri bulamadım. Kubuntu yüklü
> makinemde bu yazılımlar var dizüstümde ise Pardus 2007.3 yüklü. Bağlantıyı
> denemek istiyorum fakat PISI de araştırdım bir şey bulamadım. Debian türü
> paketlerin Pardus'da kullanılması mümkün mü?
>
> Yardımlarınız için teşekkürler.

ekiga programı tahminimce "gnome" bağımlılıkları yüzünden Pardus'ta zorluk
çıkarıyor.
ekiga[1] üzerinde çalışan var. bunu deneyebilirsiniz ama kararlı
olmadığından
playground altındalar. buradan derleyip kullanabilir, paketçisi ile
iletişime geçip  durumu
hakkında bilgi paylaşabilirsiniz...

twinkle [2] contrib deposunda mevcut.
http://ozgurlukicin.com/nasil/katki-contrib-deposu-ekleme/