[Pardus-kullanicilari] pardus + windows

tutu tutulaylaylom at gmail.com
3 Şub 2008 Paz 01:39:19 EET

arkadaşlar

80 gb lık (40 gb ext3 + 40 gb ntfs) hd mde pardus kurulu. 160 gb lık (160 gb
ntfs) yeni bir hd aldım ve buna xp yükledim. doğal olarak makine açılışta xp
den boot etti. bende http://tr.pardus-wiki.org/Nas%C4%B1l:Grub%27u_Kurtarmak
adresindeki bilgileri kullanarak sistemin pardustan açılmasını sağladım. daha
sonra
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Windows_%C4%B0%C3%A7in_GRUB_Ayarlar%C4%B1#Windows_B.C3.B6l.C3.BCm.C3.BCn.C3.BC_Bulmak
adresinde anlatılanları yapmak istedim. yalnız burada anlatılan aynı hd için
geçerli sanırım. çünkü buradaki ayarları yaptığımda başlangıçta iki işletim
sistemi için de seçenek gelmesine rağmen xp yi seçtiğimde hata veriyor. xp yi
yeni taktığım ikinci (160 gb) hd ye kurduğum için "root (hd0,0)" ibaresi
yerine ne yazmalıyım?

bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

iyi çalışmalar.

--