[Pardus-kullanicilari] Konsole gitmeden masaüstünden bir komut dosyası çalı�tırmak

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
2 Þub 2008 Cmt 23:11:06 EET

amacým masaüstünde bir dosyaya týklayýp doðrudan (þifre girmeden)
adsl yi internete baðlayabilmek. local.start kullanýlýþlý deðil (sleep komutu ile). Konsol ev kullanýcýlarýna itici geliyor.

Gungor Erseymen <gelurine at gmail.com> wrote: 2008/2/1 Fehmi YAZICI :
> /usr/sbin içersine komut bulunan bir metin dosyasý ekledim ve root izni
> verdim. Bunu konsoden root olup çalýþrabiliyorum. Ayný dosyayý masaüstünden
> çalýþtýrmam için ne yapmalýyým.

Bir kýsa yol oluþturup, çalýþtýrýlacak komutu kdesu programýna
parametre olarak vermeniz yeterli olmalý.

--
Gungor Erseymen