[Pardus-kullanicilari] zulme dur deyin!

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
2 Şub 2008 Cmt 10:52:13 EET

İnsanlığa yapılan herhangi bir zulme elbette hepimiz tepki
göstermeliyiz. Ancak yer ve zaman son derece önemlidir. İyi niyetli
bir yazı olduğunu düşünüyorum ama bu yazının yerinin de burası
olmadığını düşünüyorum. Arkadaşlardan rica etsek de listenin
maksadının dışına taşan konuları buraya taşımasalar iyi olacak.

İyi çalışmalar, Allah'a emanet olunuz.

02.02.2008 tarihinde Linux <linuxlist at gmail.com> yazmış: