[Pardus-kullanicilari] zulme dur deyin!

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
2 Şub 2008 Cmt 08:27:49 EET

Sayın
Ali Işıngör Arkadaşım
Bu listenin Pardus Kullanıcılar listesi olduğunun herkes bilincinde. Zafer
arkadaşımızın kötü niyetle bu mesajı attığını düşünemiyorum. Hepimiz ne
kadar haber takip ediyoruz?... Hepimiz insanlık ve olaylara karşı ne kadar
duyarlıyız?... Hatta çevremizde gelişen olaylara bakış açımız ve tepkimiz
nedir....  Aslında bu uyarıcı mesajın bizi adam sendecilikten biraz olsun
uyandırması gerekmez mi?.  Hele hele son günlerdeki gelişmeler ve bizleri de
haberdeki paralele taşıyacak olayların gelişmekte olduğunu hatırlatması
açısından da oldukça yerinde bir haber. İyi günler ve çalışmalar.

02.02.2008 tarihinde Ali Işıngör <isingor at gmail.com> yazmış: