[Pardus-kullanicilari] Ağda Yazıcı Paylaşımı (Windows'daki yazıcıyı kullanmak)

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
1 Şub 2008 Cum 20:03:16 EET

Merhaba,
Öncelikle yazıcıları windows'ta paylaşıma
açtığınızı varsayıyorum.
Sonra gene windows (XP) da "program ekle-kaldır"dan
windows bileşenlerine
girip "Diğer ağ dosya yazdırma hizmetleri"
seçeneğindeki ayrıntıları
tıklayınca çıkan "Unix için yazdırma hizmetleri"
kutucuğunu işaretlemeniz
gerekiyor.
Gene windows güvenlik duvarında dosya-yazıcı
paylaşımının açık olması gerekir.

01 Şub 2008 Cum tarihinde, Ali E.İMREK şunları
yazmıştı:
> Tüm sistemler aynı çalışma grubunda,
Tasma->Samba'dan ayarlanabiliyor
> çalışma grubu. Tara düğmesine tıklayınca
ağdaki diğer pardus sistem

<ibrahim.teciman at gmail.com> yazmış:
grubuna dahil olmayı denermisiniz

<alierkanimrek at gmail.com> yazmış:
Windows sistemlerin yazıcılarını
yazıcı eklemeye girip Samba
anonim işaretleyip "Tara"
sistem listeleniyor, windows
bu listede?

soruları
adresine gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/aramaweb

adresini
gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da