[Pardus-kullanicilari] ssh ile uzak bilgisayarda X

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Şub 2008 Cum 13:47:57 EET

Normalde xhost ile yaptiginiz isler sadece o oturum icin gecerli olur
devamli gecerli olmaz. Sanirim her zaman gecerli olsun isterseniz o zaman,
/etc/X0.hosts gibi bir dosyaya ip adreslerini yazmaniz gerekiyor.

gnome-session baska bi seyler istiyor olabilir. session yerine, gnome'un
start menusunu calistirmaniz daha faydali olur. KDE'de bu kicker isimli
uygulama, gnome'da ise gnome-panel olmasi lazim.

Emre