[Pardus-kullanicilari] Grub error 22

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
31 Ara 2008 Çar 01:29:25 EET

31 Aralık 2008 Çarşamba 00:05 tarihinde seval unver <svlunver at gmail.com>yazdı:

> Yine merhaba,
> Sorunu çözdüm. Şöyle olması gerekiyormuş. Bölümlerin isimleri var, primary,
> extended ve logical şeklinde. Ben de kendi dosya tablomun bu seçenek
> olduğunu gördüm.

iyi geceler,

son olarak aşağıdaki bölümü de kurtarmayı deneyin derim. çünkü daha önce
dediğiniz gibi 2 adet ext3 bölümünüz varmış ama sadece birisini kurtarmakla
yetinmişsiniz. bunu da P yapınca bence sistem eski haline gelecektir. grub
bu bölümde olduğu için MBR'deki kayıt bu bölümü bulamayınca error veriyor...

D Linux                    0   1  1  5208 254 63   83682522 [PARDUS_ROOT]

geçmiş olsun...