[Pardus-kullanicilari] Grub error 22

seval unver svlunver at gmail.com
30 Ara 2008 Sal 19:56:36 EET

TestDisk'te Talat beyin blogundakileri takip ederek şuraya kadar geldim.
Fakat bu disk tablosu benim eski disk tablom mu emin degilim. Konsol:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TestDisk 6.10, Data Recovery Utility, July 2008
Christophe GRENIER <grenier at cgsecurity.org>
http://www.cgsecurity.org

Disk /dev/sda - 80 GB / 74 GiB - CHS 9733 255 63
     Partition               Start        End    Size in sectors
* Linux                    0   1  1  5208 254 63   83682522 [PARDUS_ROOT]

Structure: Ok.  Use Up/Down Arrow keys to select partition.
Use Left/Right Arrow keys to CHANGE partition characteristics:
*=Primary bootable  P=Primary  L=Logical  E=Extended  D=Deleted
Keys A: add partition, L: load backup, T: change type, P: list files,
     Enter: to continue
EXT3 Sparse superblock, 42 GB / 39 GiB
Eskiden sistem dosyalarının olduğu disk bölümüm ayrı, home dizinin oldugu
disk bölümüm ayrıydı. Bilgisayarımda Pardus 2008.1 den başka da hiç bir şey
yoktu. Ve bu Pardusu kurarken disk bölümlemesi sayfasını "otomatik yap"
diyerek geçmiştim. Yani pardus default ne oluşturuyorsa o olmalı.
Yardım bekliyorum:(
Seval