[Pardus-kullanicilari] güncelleme

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
30 Ara 2008 Sal 17:54:04 EET

30 Aralık 2008 Salı 17:17 tarihinde Mehmet Gürol ÇAY
<gurol_48 at hotmail.com>yazdı:

>  altta belirtiğinizi yapmayı denedim ama yedeğini alırken hep hata veriyor
> okunamadı filan diyor direk silip dediğinizi yapsam olurmu acaba

hmmm isterseniz aşağıdaki komutları kullanarak oradan alabilirsiniz.

sudo -                                                   #(burada root
parolanızı girin)
mv /var/lib/pisi/package/cups-1.3.9-55/metadata.xml /root

eğer yine olmazsa silin. sonuçta sistem düzelmezse ben size kendi
sistemimdeki sağlam dosyayı
yolluyorum[1]. onu direk yerine yağıştırın. ama bu son çare olsun ideal
şartlarda ilk yazdığım şekilde
hallolması lazım.

[1] http://pardus.stavsan.com/files/metadata.xml