[Pardus-kullanicilari] Grub error 22

seval unver svlunver at gmail.com
30 Ara 2008 Sal 16:31:27 EET

Selam,
Bilgisayarım açılmıyor bile. Nasıl testdisk kurabilirim. Çalışan CD ile
bilgisayarımı yarısına kadar açtım. Yani kendi hesabıma giremiyorum.
Simsiyah konsolda kalıyor.
pardus~#
yazıyor. Şimdi dosyalarıma ulaşmak için hangi komutları girmem lazım. Ctrl
alt f7 yapınca da simsiyah ekranda kalıyor, hiçbirşey olmuyor.
Seval

29 Aralık 2008 Pazartesi 23:27 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com