[Pardus-kullanicilari] resolv.default.conf

Alper Oguz alper2 at oguz.biz
30 Ara 2008 Sal 15:11:21 EET

Merhaba,

Bahadır Kandemir wrote On 29-12-2008 10:17:
> resolv.conf, NM tarafından, bağlantı kurulduktan hemen sonra güncelleniyor.
> Bağlantıyı NM ile değil, kendiniz elle kurmuşsunuz sanırım.
>
> dhcpcd, sunucudan gelen dns'i yazmış, o yüzden resolv.default.conf'daki
> değer resolv.conf'a girmemiş.

Elle kurma derken, NM'da başındaki çentikleri işaretleyerek yapmıştım. Siz
bunu mu kastettiniz?

Şimdi tekrar baktım, sabahtan beri yerel ağa kendi otomatik bağlanmasıyla
bağlıyım. resolv.default.conf'taki search satırını almış ama nameserver
satırını almamış gibi. Çünkü DNS'ler ağdaki dhcp sunucudaki dns'ler ama search
benim resolv.default.conf'ta var. İlginç.. :)

--
Alper Oguz
alper2 at oguz.biz