[Pardus-kullanicilari] web downloader

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
30 Ara 2008 Sal 04:34:01 EET

Merhaba,

2008/12/29 onder uysal <onderpardus at gmail.com>

> ben linkleri işaretledim ve sağ tıklayıp seçilenleri flashgot ile indir
> dedim my download ı açtım onayladım olmadı
> selamlar

Oncelikle bu sitenin bu filmin ucretsiz dagitimi konusunda hak sahibi
oldugundan emin olmadigimi, bu tip seyleri yapmanin kanuna aykiri ve filmi
yapanlarin emegine saygi anlaminda sorun yaratabilecegini belirtmek isterim.

Ben denemek amaciyla tum linkleri sectim, Secilenleri FlashGot ile indir
dedim, ilkinde bir sey olmadi ancak ikincide ise yaradi. Kget geldi karsima,
linklerin sayisi kadar Tamam tusuna bastiktan sonra hepsi kuyruga eklendi ve
inmeye basladi (Kget'in icinde).

Isterseniz linkleri bir kwrite dosyasina koyun, sonra bu dosyayi Kget ile
acarak deneyin.
--
Emre