[Pardus-kullanicilari] RAM ile askıya alma sorunları

Serhan Cosar serhancosar at su.sabanciuniv.edu
30 Ara 2008 Sal 00:48:43 EET

Şu sayfada "/usr/lib/hal/scripts/linux/hal-system-power-suspend-linux"
dosyasında bazı değişiklikler yapılarak bu sorunun çözüldüğünden
bahsediyor. Bu dosyayı değiştirmek ne kadar riskli bir iştir? Bütün Ram
kullanarak askıya alma işlerini "s2ram --force --vbe_post" komutu ile
yapmasını bu dosyayı değiştirerek sağlayabilir miyim?