[Pardus-kullanicilari] Amarok'ta Ses Sistemi Ayarlarý

berkay ozdogu bozdogu at yahoo.com.tr
30 Ara 2008 Sal 00:07:34 EET

--- 29/12/08 Pzt tarihinde Huseyin Berberoglu <hberberoglu at gmail.com> şöyle yazıyor:
Kimden: Huseyin Berberoglu <hberberoglu at gmail.com>
Konu: Re: [Pardus-kullanicilari] Amarok'ta Ses Sistemi Ayarları
Kime: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Tarihi: 29 Aralık 2008 Pazartesi, 21:39

2008/12/29 berkay ozdogu <bozdogu at yahoo.com.tr>:
> Benim ses sistemim 5.1 . Bu sistemi amarok ta standart ayarlarla
> kullanamıyorum. Nasıl amarok programında ses tüm hoparlörlerden
gelecek
> ÅŸekilde ayarlayabilirim?
>
> Şimdiden teşekkürler

KMix'i açıp oradaki kanallar aracılığı ile ayar yapmayı
deneyebilrisiniz.

Kolaylıklar.

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - süper blog

--

/usr/kde/3.5/bin/kmix  ve /usr/kde/3.5/bin/kmixctrl  dosyalarını çalıştırmayı denedim. Fakat sonuç alamadım. İki dosya da açılmadı. Hiç tepki olmadı bilgisayarda. ne yapmalıyım?

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!