[Pardus-kullanicilari] Grub error 22

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
29 Ara 2008 Pzt 23:27:13 EET

29 Aralık 2008 Pazartesi 23:13 tarihinde seval unver <svlunver at gmail.com>yazdı:

> Selamlar,
> Çalışan CDyi yazdırmak için çok uğraştım, sonunda pes ettim. Kotam da
> doldu, sanırım yarın iş yerinde halledemezsek ben yine size başvurcam:(

size yolladığım linke tekrar bir göz attım aynen sizin yaşadığınız durumu
anlatıyor. haliyle daha önce yazılan çizilen "grub kurtarma"
senaryoları da söz konusu bölümlerin tablosu ortada olmadığından başarısız
oluyor. elde çalışan cd olduktan sonra 5 dk almayacak
bir işlem sanki...

bence bu durum çok şey öğretecektir, kesinlikle diski biçimlendirmeyin,
testdisk'in kendisini değil ama yanında gelen photorec
uygulamasını kullanarak SD kartlardan çok veri kurtardım. kendisi de aşağı
yukarı aynı şekilde çalışacaktır...