[Pardus-kullanicilari] VirtualBox'ta ufak bir sorun

Abdullah Karacabey siyahsuskunluk at gmail.com
28 Ara 2008 Paz 21:20:06 EET

Merhaba ArkadaÅŸlar,

Aylardır VirtualBox yazılımıyla XP sanal işletim sistemini açmaya
çalıştığımda aşağıdaki hatayı alıyorum; bu sorunu nasıl çözebilirim?
Anladığım kadarıyla izinlerde sorun var. Pardus kullanıcı ismim VirtualBox
grubuna dahil durumda. Her açılışta '/etc/init.d/vboxdrv setup' komutunu
verdikten sonra kullanabiliyorum. Yardım ederseniz çok sevinirim.

Güzel Günler

Abdullah Karacabey

Hata Mesajı:

VERR_VM_DRIVER_NOT_INSTALLED (rc=-1908)

The VirtualBox Linux kernel driver (vboxdrv) is either not loaded or there
is a permission problem with /dev/vboxdrv. Re-setup the kernel module by
executing

'/etc/init.d/vboxdrv setup'

as root. Users of Ubuntu or Fedora should install the DKMS package at first.
This package keeps track of Linux kernel changes and recompiles the vboxdrv
kernel module if necessary.