[Pardus-kullanicilari] GUI'i olan FTP sunucusu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
28 Ara 2008 Paz 14:23:53 EET

Merhaba,

2008/12/28 Enes Genç <enessfl at gmail.com>

> Başlıkta belittiğim gibi arayüzü olan bir ftp sunucusu arıyorum.
> Proftpd için yazılmış arayüzler var fakat ne yazık ki Pardus'a proftpd'yi
> kuramadım. make komutunda hata alıyorum. Kursam bile proma'yı
> kurabileceğimden şüpheliyim. (proftpd için yazılmış web arayüzü)
>
> Önerebileceğiniz birşeyler var mı?

Depoda vsftpd var. Arayuz deden ariyorsunuz bilmiyorum, ancak ftp sunucular
calismak icin arayuze ihtiyac duymazlar. Eger derdiniz "kolay" yonetim ise,
bir kac dokuman okuyarak ayar dosyalarina son derece hakim hale
gelebilirsiniz.

Kisisel olarak kullanacaksaniz, ftp sunucu yerine ssh'taki ftp destegini
kullanmanizi oneririm.
--
Emre