[Pardus-kullanicilari] Python gasp modulünü yüklemek

Yunus Emre Yilmaz yilmazyemre at gmail.com
27 Ara 2008 Cmt 20:14:44 EET

> Arkadaşlar, ben "Bilgisayar Bilimcisi Gibi Dusunmek" adlı tercümeden python
> öğrenmeye çalışıyorum. Burada gasp kütüphanesinden bahsediyor. Bu
> kütüphaneyi kullanabilmem için Pardus'ta kurmak gerekiyor. Ubuntu'da nasıl
> kullanılacağı ile ilgili bilgi şu adreste mevcut:
> http://yzgrafik.ege.edu.tr/~tekrei/dersler/bbgd_p/app_a.xhtml<http://yzgrafik.ege.edu.tr/%7Etekrei/dersler/bbgd_p/app_a.xhtml>
> Acaba ben, Pardus'ta bu kütüphaneyi nasıl kullanırım yardımcı alabilir
> misiniz?
>
> Teşekkür ederim.

depolarda bu paket bulunmuyor. manuel olarak bu[0] adresten kurabilirsiniz.
çalışması için pygame paketine ihtiyacı var. onu da "sudo pisi install
pygame" komutlarıyla kurabilirsiniz.

gasp'ı indirdiğiniz arşivin içindeyken "python setup.py install" komutunu
vermeniz yeterli gasp'i kurmak icin.

[0]https://launchpad.net/gasp-code/stable-0.1.x/0.1.1

--
-uic- www.darkbrown.org