[Pardus-kullanicilari] Açılışta ekran parlaklığının düşmesi

gmail okanogretmen at gmail.com
26 Ara 2008 Cum 23:45:43 EET

Kpowersafe sayesinde ayarlamanızı yapmanız gerekiyor. Eğer Windows
kullanıyorsanız bilgisayarınızda onda da aynı ayarları değiştirin. Bazen
Windows'ta yaptığınız değişiklikleri diğer sistemi de etkiliyor. Bu
yüzden ondaki ayarları da değiştirmeniz gerekebilir. Eğer olmazsa
"Performans" "Güç Sunumu" vs. ayarlarını tek tek değiştirip etkilerini
gözlemlemeye çalışın.