[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta kilitlenme

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
26 Ara 2008 Cum 17:53:02 EET

bir süredir, son kernel güncellemesinden sonra herhalde sistemim tam da
belirli olmayan bir süreden sonra kilitlenme yapıyor. CTRL+F1 ile konsola
düşüyorum. root olarak girip "top" komutunu veriyorum. X'in %90lar civarında
çalıştığını görüyorum. aslında ekranda çalışan hiçbir şey yokken de bunu
yapıyor. daha önceden 30 günden fazla açık bıraktığım halde bu şekilde bir
kilitlenme yapmıyordu. dmesg kayıtlarında ters herhangi birşey görünmüyor.

bu konuda yapmam gereken ya da bakmam gereken herhangi bir kayıt var mı?
bana yardımcı olabilir misiniz?

saygılarımla.