[Pardus-kullanicilari] amarok(mp3) ve kaffeine (avi, görüntü var) ses vermiyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Ara 2008 Cum 17:13:30 EET

Arkadaşım
Pardus->Programlar->Çoklu ortam->Kmix i tıkla sağ alt köşede beliren
hoparlör simgesine sağ tıkla ana kanalı seç ve açılan pencerede PCM ,Master
v.s seçeneklerinde tek tek dene ses gelmezse Tasma yapılandırma
seçeneklerine tıkla açılan tabloda ses i seç burada Alsa v.s gibi ses
tanımlama seçenekleri ile dene hangisinde ses alırsnız uygula diyerek
çıkın.Kolay gelsin

26 Aralık 2008 Cuma 16:10 tarihinde Muhammed YAZICIOGLU <