[Pardus-kullanicilari] Pardus Bilişim Akademisi

Botan Gunoz pardus.mbg at gmail.com
26 Ara 2008 Cum 12:49:53 EET

beyler,

heyecan, adrenalin iyidir.

enseyi karartmayalim.

hem zaten yeni dogmus cocuga don bicilmez: pardus ancak 2008 surumu ile
genel kullanilabilirlige dogru onemli bir adim atti, onceki surumleri tam
bir sikinti idi.

bugunku pardus'cuk, henuz daha 1 (yaziyla: bir) yasini doldurmadi bile...
buna ragmen ustadlar sayesinde katettigi yol ve asama, muhtesem:
beyinlerine, parmaklarina kuvvet!

bu boyle mi surecektir; hayir mutlaka daha cok gelisecektir. hizla gelisiyor
da! zaten eger gelisme yolunda olmasaydi sizden de bu beklenti gelmezdi,
artik cita giderek yerine oturmaya basladi, ve dahasi yukselmesi bile
dusunulmeye baslandi ki bu onemli bir asamadır.

roma bir gunde kurulmamis, degil mi?

gunun birinde o dediginiz kurum da neden olusmasin; iyi de, somut bir yerden
de baslanmali...

biraz sabir,

saygi ile,

pardus.mbg

not: pardus'umuzun uretilme ve gelistirilme asamasinda durmaksizin emek ve
zaman harcayan ustadlara saygim sonsuz, onlari gozardi etmek gibi bir gaflet
ve delalet icinde asla degilim.