[Pardus-kullanicilari] pardus olmak

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
25 Ara 2008 Per 20:15:06 EET

Merhaba ben pardus işletim sistemini ilk olarak windows üzerinde VirtualBox
ile sanal olarak denedim ve alışmaya çalıştım en azından nasıl kurulduğunu
nasıl program kurulduğunu ve yapısal olarak windows un hangi programları
çalıştırdığını denedim. Şu anda Pardusu kuralı 2 ay oldu ve bunca sene neden
pardus yoktu yada ben neden denemedim dedim. Pardus 2006 yı bilmiyorum benim
pardus yolculuğum pardus 2007 de başladı. pardus 2007 ve pardus 2008
sürümlerini kullandım. pardus 2007 yi sanal olarak kullandım ve gerçekten de
beğendim ve kolay alıştım. Pardus 2008 i ise xp yi kaldırarak tek işletim
sistemi olarak kurdum. Şu anda windowsu aramıyorum ve linux tabanlı
yazılımların kullanım kolaylığını ve özgürlüğünü yaşıyorum. Teşekkürler
Pardus...