[Pardus-kullanicilari] pardus olmak

Muhammed YAZICIOĞLU muhammed.yazicioglu at gmail.com
25 Ara 2008 Per 15:42:14 EET

volkan kardeş;

başka cevap verenler olmuştur, ben tüm mesajları okumuyorum, sana
yardımcı olmaya çalışayım (ia henüz formatlamamışsındır)
- öncelikle outlook expres veya outlook kullanıyorsam maillerinin olduğu
dizinin yedeğini al...(thunderbird, sunbird vb için de aynı şekilde)
eğer bu klasörlerin yerleri doğru olarak bulamadığından şüphe edersen
lütfen sor, bazan o dizin zannettiğin dizin olmayabilir. MS'un
kazıklarından biri de bu, senin malını senden gizler..
- ayrıca outlook ve outlook exp. adres defterlerini export et, onların
yedeğini al.. her ihtimale karşı.
- masaüstündekilerin yedeğini al
- favoriets klasörünün yedeğini al
- msn, skype benzeri programlardaki yazışmalarının olduğu klasörlerin
yedğini al
- kullandığın lisanlı programların lisanslarının elinde olduğundan emin
ol, format'tan önce..

sonra, diski en az iki parçaya böl. en uygunu 3 parça olmasıdır, eğer
disk büyük ise. birinde Xp birinde pardus, sonuncuda da dosyalarını
tutarsın..

kolay gelsin..

Volkan Aydoğdu yazmış:

İyi Çalışmalar