[Pardus-kullanicilari] samba paylarýna internet üzerinden eriþim - port forwarding

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
25 Ara 2008 Per 14:32:38 EET

Emre bey yine ben,

Başarılı bir şekilde 22 port üzerinden sftp ile tüm bilgisayarımın içinde
dolaştıktan sonra, uzaktaki bilgisayarı keyfe keder resatrt ettim...ettikten
sonra artık şu hatayı alıyorum.

gokhan at gokhan-pardus ~ $ sftp **.**.**.**
Connecting to **.**.**.**...
Password:
subsystem request failed on channel 0
Couldn't read packet: Connection reset by peer
gokhan at gokhan-pardus ~ $

herhangi bir yorumunuz var mı?

--
Gokhan Yurdusev